prázdný

Nákupní košík je prázdný.

Pro dopravu zdarma nakupte ještě za 1 490 Kč.

Přejít do košíku

Služby IT

Nároky a požadavky našich zákazníků na činnost a funkci kanceláře se mění. Většina zákazníků preferuje
spolehlivého dodavatele, který kromě běžných kancelářských potřeb zajistí také komplexní řešení
pro moderní kancelář od A do Z včetně IT služeb. Proto je naší ambicí stát se spolehlivým poskytovatelem
kancelářských služeb a nabídnout zákazníkům to nejlepší řešení i v oblasti IT služeb – kancelář bez starostí.

 

Office Network

 

Firemní síť?
Nic složitého.

Nemusíte být IT specialisté ani milionáři.
Kompletní IT zázemí formou služby je výhodná cesta k pronájmu notebooků,
PC, serverů nebo softwaru včetně instalace, servisu a obnovy licencí,
takže se vyhnete nákladným vstupním investicím a nemusíte se o nic starat.

 

Firemní IT bez pořizovacích nákladů

Službu Office NETWORK můžete čerpat na základě aktuální potřeby, například dle současného počtu zaměstnanců
a jejich nároků na software a hardware.
Veškerá odpovědnost za celkovou funkčnost je přenesena na nás, a vy tak bez starostí čerpáte z oblasti informačních
technologií přesně to, co ke své úspěšné práci potřebujete.
V rámci Office NETWORK zhodnotíme aktuální stav firemní infrastruktury, navrhneme řešení, dodáme software
a potřebná zařízení, dále zajistíme technickou a uživatelskou podporu a v rámci služby i pravidelnou obnovu technologií a licencí.
Žádné přidané náklady za servis vás nečekají.

 

Office Wi-Fi

Dejte drátům
košem!

Zapomeňte na nestabilní a nekvalitní Wi-Fi připojení.
Začneme nezávaznou profesionální analýzou a zajistíme spolehlivé pokrytí
bezdrátovou sítí všude, kde ho je zapotřebí.

 

Stabilní Wi-Fi signál vždy a všude, kde ho potřebujete

Wi-Fi připojení je již samozřejmou součástí každé firmy.
Ne vždy se však podaří skutečně pokrýt všechny prostory dostatečným a souvislým signálem, což může být dáno výběrem nesprávných Wi-Fi prvků či jejich nevhodným umístěním nebo špatnou konfigurací.
Častou chybou je, že firemní a veřejné sítě jsou i dnes nejednou postaveny na nevyhovujících zařízeních určených pro domácí použití.

Nejčastější problémy:

1 | Nedostatečný a nesouvislý signál v některých částech prostor.
2 | Překrývání signálu způsobující problémy při přechodu mezi vysílači.
3 | Nekompatibilita některých mobilních zařízení.
4 | Nežádoucí vytěžování sítě (P2P sítě, malware).
5 | Nedostatečné možnosti zabezpečení.
6 | Absence funkcí pro firemní provoz.

 

Office Security

Obranný val
pro bezpečnost vašich dat.

Nebezpečí, které ohrožuje firemní informační technologie, může narušit každodenní chod firmy,
způsobit ztrátu dat a přinést další značné škody.
Buďte na tato rizika připraveni!

 

Bezpečnostní audit

Firemní počítačová síť musí být odolná vůči všem bezpečnostním hrozbám. Tuto potřebu, která roste zároveň s rychlým vývojem komunikačních technologií, si plně uvědomujeme, a proto vám nabízíme profesionální IT řešení a služby, které vaši síť ochrání před všemi typy útoků.

Bezpečnostní audit je nezbytným předpokladem pro správnou volbu a nastavení vhodných nástrojů pro ochranu vaší firmy. Na základě profesionální analýzy připravíme návrh dlouhodobě funkčního a spolehlivého zabezpečení.

 

Office Cloud

Nedodáváme pouze papír,
archivujeme.

Nyní se můžete zbavit papírových dokumentů a přejít na moderní digitální správu a archivaci svých dat.
Služba Office CLOUD výrazně zpřehlední práci s dokumenty ve vaší firmě a pomůže vám snížit
časovou náročnost i celkové náklady na každodenní agendu.

 

Devět výhod služby Office CLOUD

Trápí vás dlouhé hledání v archivech? Ztrácí se vám papírové doklady a důležité dokumenty?
Zdržuje vás komplikované schvalování dokumentů? Představuje pro vás provoz papírového archivu zbytečné náklady?

1 | Zefektivníte svou práci s elektronickými dokumenty různého typu (e-maily, faktury, smlouvy, fotografie, účetní doklady a další).
2 | Jednotný systém a snadná orientace.
3 | Naše cloudové úložiště je maximálně bezpečné.
4 | Veškerá činnost uživatelů je zaznamenána pro potřebu případného auditu.
5 | Vše bez pořizovacích nákladů. Produkt a službu si jednoduše pronajmete.
6 | Dokument je doručen pouze zaměstnanci, který je odpovědný za další krok jeho zpracování.
7 | Pracovat lze z jakéhokoli počítače či zařízení s přístupem na internet.
8 | Ukládané dokumenty je možné měnit a následně se vracet k předchozím verzím.
9 | Dokumenty všech typů jsou ukládány jednotným způsobem, což umožňuje jejich snadné vyhledávání a zálohování.

 

 

 

na úvodní stránku

 


Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování nás kontaktujte.