prázdný

Nákupní košík je prázdný.

Pro dopravu zdarma nakupte ještě za 1 490 Kč.

Přejít do košíku

OOPP (osobní ochranné pracovní pomůcky)

Jaké osobní ochranné pracovní pomůcky nabízíme

  • V nabídce máme více jak 10 000 ochranných pracovních pomůcek.
  • Naše nabídka osobních ochranných pracovních pomůcek (OOPP) je rozdělena do deseti základních skupin dle ochrany části těla.
  Ochrana zraku

Ochrana zraku

  Ochranná pracovní obuv

Pracovní obuv

  Ochrana dýchacích cest

Ochrana dýchacích cest

  Pracovní rukavice

Rukavice

  Ochrana hlavy

Ochrana hlavy

  Testery alkoholu

Alkoholtestery

  Ochrana sluchu

Ochrana sluchu

  Lékárničky a zdravotnické potřeby

Lékárničky a zdravotnické potřeby

  Pracovní oděvy

Pracovní oděvy

     

 

  • Nabízíme pracovní oděvy šité na zakázku, dle konkrétních požadavků zákazníka a to i ze speciálních materiálů jako např. snížená hořlavost, ESD ochrana apod.
  • V případě zájmu zajistíme na pracovní oděv aplikaci loga či nápisu.
  • Aplikujeme výšivky, nášivky, potisky a transfery v té nejvyšší kvalitě dle vašich požadavků. Vyberte si jen druh pracovního oděvu, určete kam, co a jak na oděv požadujete aplikovat. My vytvoříme korektury, po jejichž schválení vámi je vyrobíme a dodáme.
  • Spolupracujeme s více jak 20 dodavateli a výrobci ochranných osobních pracovních pomůcek.

Výrobci ochranných pracovních pomůcek

 

V čem jsme dobří

  • Více než 10.000 osobních ochranných pracovních pomůcek online v přehledných kategoriích e-shopu.
  • 10 let zkušeností s prodejem OOPP
  • Specializovaný tým odborníků
  • Nabízíme poradenství a návrh optimálního řešení využití OOPP přímo ve vaší společnosti.
  • Umíme navrhnout správné a funkční OOPP na základě požadavků a konkrétních činností tak, aby vybavení plně odpovídalo platné legislativě a potřebám zákazníka.
  • Doporučíme sortiment podle druhu vašeho podnikání.
  • Dodání zboží na požadované adresy po celé České a Slovenské republice, vlastní dopravou.
  • Reporting spotřeby a nákladů

 

Případové studie

  • Dodávka ochranných oděvů a pracovních pomůcek pro O.K. Trans Praha odpovídající požadavkům na kvalitu a ochranu zdraví zaměstnanců, z nichž některé byly opatřeny firemním potiskem.
    Prohlédněte si naši případovou studii.

 

Naše reference OOPP

Reference - ochranné pracovní pomůcky

 

OOPP_foto-a-450.jpg

Časté dotazy

  1. Jak mám vybrat správné ochranné pracovní pomůcky?

    Při výběru OOPP záleží na konkrétních podmínkách na daném pracovišti. Vodítkem při přidělování OOPP mohou být přílohy k NV č. 495/2001 Sb., kterým se stanoví rozsah a bližší podmínky poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čisticích a dezinfekčních prostředků. Zásadní informací pro uživatele je návod na používání.

  2. Jak zjistím, že OOPP je bezpečné a zaměstnance ochrání?

    O bezpečnosti výrobku svědčí označení CE na výrobku a také EU prohlášení o shodě, které vydává výrobce. Nařízení vlády č. 21/2003 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na osobní ochranné prostředky, bylo zrušeno, nyní se dodávání OOPP na trh řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/425 (přechodné období, kdy lze ještě uvádět na trh výrobky posuzované podle staré směrnice, je do 21. 4. 2019, certifikáty vydané podle staré směrnice lze používat po celou dobu jejich platnosti, nejdéle však do 21. 4. 2023).

  3. Je dána životnost OOPP?

    Životnost OOPP stanoví zaměstnavatel, pokud životnost OOPP není omezena výrobcem. Pokud dojde k poškození či opotřebení OOPP, zaměstnavatel musí zaměstnanci poskytnout nové OOPP.

  4. Mohu zaměstnanci ochranné pomůcky proplatit?

    Zaměstnavatel nemůže poskytování OOPP nahrazovat finančním plněním. V případně, že zaměstnanec vyžaduje nadstandardní (dražší) OOPP a chce si ho doplatit z vlastních peněz, možné je se takto dohodnout, ale samozřejmě výrobek musí mít minimálně stejné ochranné vlastnosti, které zaměstnavatel vyžaduje.

  5. Co mám dělat, když zaměstnanec OOPP nechce používat s odůvodněním, že mu způsobuje zdravotní problémy?

    Nelze říci, že zaměstnanec nebude OOPP ze zdravotních důvodů používat. Je třeba zajistit, aby byl chráněn před riziky a zároveň mu OOPP nepůsobily zdravotní potíže. Pokud je to nutné měl by tedy zaměstnanec společně se zaměstnavatelem (odborně způsobilou osobou k zajišťování úkolů v prevenci rizik, lékařem pracovnělékařské péče) najít nejvhodnější řešení, případně je možné přeložit zaměstnance na jinou práci.

  6. Mohu zaměstnanci udělit pokutu, když odmítá používat přidělené OOPP?

    Pokud zaměstnanec OOPP nepoužívá, nelze za to udělovat pokuty. Pouze lze zaměstnanci snížit částku osobního ohodnocení či odměny. Dále ho můžeme upozornit na možnost výpovědi podle § 52 písm. g) zákoníku práce.

  7. Mohu zaměstnance vybavit OOPP až po uplynutí jeho zkušební doby?

    Není možné, aby zaměstnanec OOPP dostával až po zkušební době. Zaměstnanec musí dostat OOPP při nástupu do práce. Při rozvázání pracovního poměru nebo skončení dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr má zaměstnanec povinnost použité OOPP vrátit. Zaměstnavatel po něm může požadovat finanční náhradu v případě, že mu je nevrátí, nebo i v případě, že budou nadměrně poškozené (neodpovídající době používání). Mohou se také dohodnout, že si je zaměstnanec odkoupí za zbytkovou cenu.

 

Normy a legislativa pro OOPP

Ochrana zraku

Ochrana zraku

Ochranné pracovní oděvy

Ochranné pracovní oděvy

Ochrana dýchacích cest

Ochrana dýchacích cest

Ochranná a bezpečnostní pracovní obuv

Pracovní a bezpečnostní obuv

Ochrana hlavy

Ochrana hlavy

Ochranné pracovní rukavice

Pracovní rukavice

Ochrana sluchu

Ochrana sluchu

   

 

Úvodní stránka na úvodní stránku
nakoupit OOPP Ochranné pracovní pomůcky
   

Máme stále otevřeno

Vážení zákazníci, přečtete si aktuální přehled provozních opatření zde.

Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování si přečtěte zde.