Doručení kancelářských potřeb
Jako jediný obchod kancelářských potřeb v České republice nabízíme unikátní garanci doručení kompletní dodávky - Zítra nebo zdarma®. Pokud zboží neobdržíte do druhého dne, automaticky za ně nezaplatíte ani korunu – dostanete je zdarma! Garance Zítra nebo zdarma® platí po celém území České i Slovenské republiky. Pokud výše objednávky nepřesáhne 1490,- Kč bez DPH, účtujeme zákazníkovi dopravné ve výši 149,-Kč.
Zboží vám následující pracovní den mezi 8:00 a 17:30 doručí náš řidič dodávky Office Depot až do vaší kanceláře. Pokud potřebujete přesnější čas doručení, uveďte prosím váš požadavek do poznámky objednávky a my se vám pokusíme vyhovět.
Časové lhůty garance dodání Zítra nebo zdarma
Den objednání | Čas objednání | Den Doručení |
---|---|---|
Po - Čt | do 15:00 | Následující den |
Pá | do 15:00 | Pondělí |
So a Ne | kdykoli | Úterý |
Doručení kancelářského nábytku
- Kancelářský nábytek Hobis (mimo atypický nábytek): 2-5 dnů
- Atypický kancelářský nábytek (např. kuchyně a recepce): 4 týdny
Pro speciální nabídky a vypracované 3D návrhy interiérů kanceláří je dodací lhůta kancelářského nábytku stanovena individuálně.
Vrácení zboží
Pokud vám z jakéholi důvodu dodané zboží nevyhovuje, máte k dispozici 14ti denní lhůtu na vrácení zboží v neporušeném stavu a v originál neporušeném obalu. Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officedepot.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.
Pro zboží z oddělení Počítače a elektronika s objednacími čísly začínajícími PC... neplatí tato 14ti denní lhůta pro vrácení. Objednávka je závazná a zboží nelze vrátit.
Reklamace některé elektroniky a nářadí (s objednacími kódy obsahujícími "PC")
Reklamace u většiny značek vyřizují napřímo s koncovým zákazníkem autorizovaná servisní střediska. Kontakty, adresy a případné doplňující informace o postupu reklamace najdete v této tabulce servisních středisek.
U ostatních položek s objednacími čísly PC... je kontaktním servisním místem pro předání reklamovaného zboží společnost Apollo Multimedia s.r.o., Sluneční náměstí 2540/5, 158 00 Praha 13, tel. 241 760 004.
Reklamace mohou být uznány jen tehdy, pokud zákazník předá kompletní zboží s prodejním dokladem, s konkrétním popisem reklamované vady a zabalené tak, aby nemohlo dojít při transportu k jeho poškození.
Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officedepot.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.
Platba
Platba probíhá při převzetí zásilky v hotovosti nebo bankovním převodem na základě vystavené faktury. Splatnost při platbě bankovním převodem je 7 dní.
Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officedepot.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.