prázdný

Nákupní košík je prázdný.

Pro dopravu zdarma nakupte ještě za 250 Kč.

Přejít do košíku

Nejčastěji kladené dotazy

Nejčastěji kladené dotazy

1) Kdo může nakupovat kancelářské potřeby na OfficeDepot.cz?

Kancelářské potřeby mohou na OfficeDepot.cz nakupovat všechny podnikatelské subjekty (právnické a fyzické osoby), které mají IČ.

2) Mohu si objednat kancelářské potřeby prostřednictvím telefonu?

Ano, ale v takovém případě nebude možné využít většinu akčních nabídek (tištěných/elektronických), které jsou nastaveny přímo v internetovém obchodě. Proto je výhodné objednávat výhradně přes OfficeDepot.cz.

3) Kdy bude doručena moje objednávka?

V rámci garance Zítra nebo zdarma® je běžný termín doručení vaší objednávky druhý den od objednání, pokud jste odeslali objednávku do 17:00. Více informací o doručení zboží naleznete zde.

4) Jaké jsou v Office Depot akceptované způsoby plateb?

Základním způsobem platby je platba na fakturu se splatností 7 dní. Možné je rovněž platit v hotovosti při převzetí zásilky. Platba kartou není možná. V případě první objednávky nebo v případě velkých objednávek můžeme požadovat platbu předem.

5) Moje zásilka přišla poškozená, co má dělat?

Zavolejte prosím naši bezplatnou linku 800 771 772, kde vám naši operátoři pomohou zadat reklamaci a případně ji obratem vyřešit.

6) Jak zjistím, jaký toner nebo cartridge patří do mé laserové či inkoustové tiskárny/multifunkce?

Internetový obchod OfficeDepot.cz disponuje online vyhledávačem náplní do tiskárny, díky kterému snadno a rychle zjistíte, jakou náplň do tiskárny vybrat. A to, jak originální, tak alternativní.

 

Kancelářské potřeby na úvodní stránku

Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování si přečtěte zde.